1..Kupić silnik sprawny z jeżdżącego auta z wszystkimi wiązkami elektrycznymi oraz komputerem i immobilaiserem.Kupujemy tylko z "żyjacego" auta
KUPOWANIE W KAWAŁKACH ELEMETÓW DO SWAP KONCZY SIĘ ZLE
Silnik czesto to "trup" od handlarza i jak trochę pochodzi to cała robota idzie na marne.
Komputer wiązka wszystko musi być oryginalne i w komplecie
Składanie tego z kawałów grozi że nie bedzie to poprawnie pracowało np wtrysk bedzie wariował.
2.Wszelkie łapy poduszki, sprzegła KUPUJEMY NOWE a nie śmieci ze szrotu.
3.Natychmiast po swapie warto wymienić wzmocnić hamulce
-poprzez golenie z zaciskami od innego modelu
-wymiane sero i pompy hamulcowej z innego modelu
MASZ MOCNIEJSZY SILNIK TO SZYKUJ SIE NA WZMOCNIENIE HAMULCÓW lub nawet zmianę skrzyni biegów czy wzmacnianie zawieszenia.
Wszystko kosztuje nie ma sensu robić swap-u jak zamierzasz oszczedzać pieniadze .Tu chodzi o czas wykonania cieżką pracę i twoje bezpieczeństwo jazdy.
NIE MASZ KASY NIE RÓB SWAPU
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz